Translate

poniedziałek, 18 maja 2015

Delfinalia

Festiwale studenckie ruszyły pełną parą :). Pierwsze, trójmiejskie już za nami. Na Akademii Morskiej w Gdyni, mojej uczelni, co roku organizowane są Delfinalia. Oczywiście musiałam się na nie wybrać :). Atmosfera była super, mnóstwo ludzi, muzyka. Dużo się działo :) Bardzo intensywny weekend dla każdego Studenta. W piątek oraz sobotę zagrali artyści tworzący muzykę Hip-Hop i Reggae, m.in. Rasmentalizm, Pokahontaz, Ten Typ Mes, Indios Bravos. Na zakończenie imprezy w sobotę wystąpili Bracia Figo Fagot.


Dodatkowo podczas Delfinaliów można było spróbować swoich sił i sprawdzenia odwagi, podczas skoków na bungee. Niestety, ale chyba nie miałam aż tyle odwagi żeby skoczyć :). Ale podziwiałam tych odważnych, którzy się nie bali. Może za rok i ja spróbuję?

Zainteresowane osoby zapraszam na oficjalną stronkę wydarzenia http://www.delfinalia.eu/ lub na Facebook'a https://www.facebook.com/GdynskieJuwenalia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz